lördag 7 juni 2008

Webbmara!

I helgen så är det webbmara på Scrapaddicted. Så trots det fina vädret har jag suttit inomhus och scrappat. Har fått ihop tre LO’s.




Den första är till en utmaning där man skulle välja ut ett bidrag från Scrapaddicteds blogg och sedan lifta det.




Mitt andra bidrag är till en BOM utmaning där man skulle scrappa något på temat hem/hemma.
I journaling rutorna står det ”xx kompis xx sitter intryckt i bilen ihop med de sista sakerna från min gamla lägenhet. Onsdag 22 mars 2006. Nu har jag bott i min 2a i ca två år. Det känns verkligen som hemma nu. Jag har satt min egen prägel på lägenheten. Det är inte bara en plats att bo på utan det är ett hem!”



Och den tredje LO’n är gjord efter en skiss.



Nu ska jag försöka ta mig ut och njuta av vädret!

Inga kommentarer: