söndag 22 juni 2008

Hylla på plats!

Köpte för ett tag sedan en hylla på Blocket, Expedit från Ikea. Igår så var jag och hämtade den hos mamma. Är ganska säker på att det stod att hyllan är 149x149 cm i annonsen. Men när jag mätte hyllan så visar det sig att den är 185x185 cm. Det gör absolut ingenting, men jag fick ju tänka om vart jag skulle placera den.
Lyckades skruva ihop hela hyllan själv. Blev tvungen att ringa efter moster när jag skulle resa upp hyllan, den var för tung för att jag skulle klara det ensam.
Nu är den på plats och jag har börjat plocka in saker, den sväljer ju massor. Så skönt att äntligen få en bra förvaring till alla scrapsaker, och slippa ha det i kassar och lådor på golvet.


Så nästa gång jag åker till Ikea ska jag köpa dörrar och lådor så att jag kan dölja en del av röran!

Inga kommentarer: