söndag 1 november 2009

Stiltje i bloggen...

...har det varit under oktober. Och jag har faktiskt inte gjort så mycket i scrapväg. Inga färdiga produkter som jag kan visa upp i alla fall. Men jag håller på och förbereder till julkorten. Jag har målat stämpelmotiv, stämplat texter och stansat ut löv. Det är mycket som behöver göras innan man kan sätta sig och göra kort. Just nu ser mitt köksbord ut så härNästa helg då ska jag göra julkort, så sen finns det lite att visa. Blev lite svettig när jag inte hittade julkorten från förra året. Visste att jag skulle ha några kvar men de låg inte i den låda jag trodde att dem var. Men efter lite letande så hittade jag dem, under andra kort i en kasse. Kanske dags att städa bland sakerna, igen?

2 kommentarer:

Nina sa...

Härligt när köksbordet inte syns =) Så har jag också haft det tills jag för ett tag sedan äntligen fick plats med ett skrivbord... skönt att slippa plocka fram och tillbaka hela tiden.
Ser fram emot att se julkorten!
Ha en skön helg!
Kram Nina

goselosan sa...

Här är det också stiltje har varit sen sist vi scrappade, vilket är hur länge sen som helst menvi kanske kan ta en liten scrapdejt i nya huset i december?