onsdag 11 november 2009

Julkort

Så var årets julkort påbörjade. Jag gjorde 24 stycken i helgen. De blev ganska enkla, inte så mycket dekorationer. Ska fortsätta i helgen och göra ännu fler. Jag hoppas på att få sälja många på marknaden om ett par veckor.

Idag fick jag hem två tomtestämplar från Magnolia. Imponerad över deras snabba leverans, beställde i söndags. Annars så brukar det ta 1-1,5 vecka att få stämplarna från dem. Jag har saknat vanliga tomtar men nu har jag det och de kommer nog användas flitiga. Tilda bakar pepparkakor är ny för i år och blev en av mina favoriter.

Blå julkort tycker jag är fint, så det kommer det säkert bli fler. Nu ska jag sätta mig och färglägga!

3 kommentarer:

Nina sa...

Oj vad du varit flitig... 24 stycken!!! =)
Jättefina är dom iallafall, och jag håller med om att det är fint med blå julkort... har fastnat lite i det själv och känner att jag kanske borde göra något i rött *hihi*
Ha det gott!
Kram Nina

Erica sa...

JA det var flittigt. Jag har lyckats göra fem :)

Men jätte fina är det. Underbara stämnplar och härligt komponerade. Ibland kan man överdekorera!

Kram Erica

Suz sa...

Halloj! Vad flitig du varit!De är jättefina!
Ha en bra helg

Kram Suz