tisdag 6 januari 2009

Födelsedagsswap

Jag är med i två olika födelsedagsswappar på Svensk Scrapbooking's forum. Redan innan jul kom de första pakten men nu äntligen har jag fått öppna dem.
Jag blir så otroligt glad av alla fina saker jag har fått. Tack så jättemycket tjejer!

Födelsedagsswap 1
Tack Karin,Emelie,Caroline, Cath, och Danzig!
Om posten sköter sig så ska det komma några fler paket imorgon, och jag vet att de andra är på väg.

Födelsedagsswap 2009

Tack Lena, Eva, Nettan, Bella, Cath, Shea, Kat och Veronica! Även här vet jag att det är några till paket på gång!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att postens gudar hann fram med ditt brev i tid! Och vilken tur att jag ändrade mig, ser att du fått den gräsgröna penna från någon annan. ;-) Åter igen grattis!
hälsn Annette - evanlo