söndag 27 september 2009

Skapat på scrapträffen

Igår var det scrapträff på Mixen i Nyköping. Jag tror vi var 16 stycken, vilket var alldeles lagom för lokalen var inte så stor. Det var riktigt kul att träffa andra med samma hobby och se och inspireras av dem.
Jag tyckte först att 9.30-18.00 var lång tid och att jag skulle hinna med mycket mer. Det blev 3 layouter. Jag har inte gjort lo's sen tidigt i våras så det var jättekul att göra det igen.
Shopen var öppen också, men det blev inte så mycket handlat, bara runt 200 kr. Men till nästa träff måste jag köpa någon typ av förvaring att ha papper i.

Tack alla för en rolig och inspirerande dag.

2 kommentarer:

Erica sa...

Låter som ni hade det jätte kul. Har aldrig varit på en sådan träff. Alla jag tittat på här hemma är allt så mycket folk, tycker ni verka vara lagom.

Tre jätte fina och härliga LO´s har du skapat. Blev lite sugen på scrapa nu.

Kram Erica

Vixen sa...

Trevligt med träff, ska själv iväg på en nästa helg. Superfina layouter du gjort!