söndag 28 juni 2009

Gorjuss Girls

Har senaste tiden sett stämplar från Gorjuss Girls i flera bloggar och i veckan så fick jag hem min första egna stämpel därifrån. Men det var definitivt inte den sista! Dem är jättefina, ser lite mer vanliga ut än Magnolia stämplarna som jag brukar använda.
Har gjort fyra kort med Gorjuss stämpeln. Ganska enkla men jag tyckte inte det passade med för mycket blommor och dekorationer.

Har varken haft tid eller motivation till att scrappa senaste veckorna. Just nu är det egentligen för varmt också för att sitta inne och hålla på. Vi får väl se om det blir "scrapväder" sen när jag har semester =)

1 kommentar:

Nina sa...

Ja visst är dom fina Gorjuss Girls, man vill bara ha fler! =) Korten är jättefina!
Och jag funderar också på om scrapvädret kommer vecka 29 för då börjar min semester...
Kram Nina