tisdag 21 april 2009

Cybercrop

I helgen har det varit cybercrop hos Mimas Scrapbooking. Jag gjorde bara två bidrag till deras tävlingar. Men totalt i helgen har jag gjort 23 kort! Av varierande svårighetsgrad eller vad man ska kalla det. Jag tycker det är svårt att göra kort till killar. Kan ju inte direkt dekorera med blommor då, men vad använder man?


Bingoutmaning
Jag valde att använda raden där man skulle;
vända någon bokstav i rubriken åt fel håll
ha med band
ha tre olika mönster papper
ha med blommor
Papprena har jag haft länge, men inte använt mer än någon gång. Inte mina vanliga färger men det blev ju bra ändå! Rubriken är det 3D-lack på, syns lite dåligt på bilden.


Monokromatiskt kort
Jag valde att göra en kort i bruna nyanser.Inte den färg jag tänkte på först, men man kan ju ändra sig.
Papper från Dream Street. Magnolia stämpel Tilda med Dalahäst. Det andra materialet kommer från mina gömmor, finns ganska mycket saker där.

Inga kommentarer: