lördag 28 mars 2009

Scrapstiltje

Det händer inte mycket alls på scrapfronten. Har färglagt lite stämplar idag, bland annat den söta Tilda med tulpaner från Magnolia. Har kortidéer men jag ska göra dem också. Har även funderingar på några layouter som jag vill göra. Just nu surfar jag mest runt på olika bloggar och hämtar inspiration. Finns så otroligt många duktiga scrappare!

Lyxade till det med att köpa en present till mig själv igår. När ingen annan gör det så får man väl fixa sånt själv! Blev ett halsband från Miss Dee. Men efter att ha provat flera gånger hemma så åkte jag idag ner och bytte halsband till ett lite kortare. Tack till sötaste Elin som hjälpte mig att bestämma vilket halsband jag skulle ha!

Mitt nya halsband

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Härligt halsband - gör du dem själv?