fredag 5 december 2008

Scrap paus

Just nu har jag tagit en paus i scrappandet. Eftersom jag inte har någon bra plats att sitta på utan ockuperar vardagsrummet så har jag nu plockat ihop allting. Vill ju ha lite julfint! Och efter alla julkort så är jag lite trött på att scrappa just nu. Men ett besök på Skapa Hobby imorgon kan nog avhjälpa det.

Bjuder istället på en bild av min adventsljusstake. Allt material kommer från en liten mysig butik. Kul med något eget istället för de traditionella ljusstakarna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag är också trött på skapandet, mina saker bor i Vardagsrummet permanent - så jag får aldrig julfint...

//Malin

Suz sa...

Vad fin ljusdekoration du gjort! Jag längtar efter julkortspaus iaf. ha det bra // Suz

Anonym sa...

GOD JUL och GOTT NYTT år...

//Malin

Anonym sa...

Jag önskar dig en god jul och ett gott nytt år! kram Suz