söndag 5 oktober 2008

Bara ett kort

Hade tänkt passa på att göra kort idag nu när vädret var riktigt uselt. Jag hann göra ett kort innan C ringde vid lunchtid och frågade om jag ville följa med till G. Så istället för att göra kort blev det en tripp till G.

Det kortet som jag hann göra är ett tävlingsbidrag till Scrappers skisstävling. Den slutar den 12e oktober så du har fortfarande tid på dig.

Har använt biljett för första gången, men definitivt inte sista! I blomman sitter en halvpärla från Kaiser, något som jag också är väldigt förtjust i förtillfället.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint kort, och biljetter är supermysigt tycker jag, jag har ett helt gäng som man kan skriva ut, det ska bara bli gjort också!

//Malin

Anonym sa...

Jättesnyggt kort med härliga färger! =)

Ha en bra dag, kram

Ps. såg du min fråga om biljetterna? =)

Anonym sa...

Jätte fint!