tisdag 8 juli 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria att besvara dessa frågor!

Reglerna består av att först svara på alla frågor. Därefter välja ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din samt att låta personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
Har faktiskt inga måsten idag, det är ju semester!! Men jag har tänkt;
Träna
Titta på något mer avsnitt av One tree hill
Kanske städa om jag orkar
Börja fundera på att packa
Ladda Ipoden

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag nyförälskad och tillbringade en härlig sommar med min dåvarande pojkvän! Jag hade också ett riktigt soft sommarjobb, tränade ungdomar några timmar om dagen.

Ställen du bott på?
Katrineholm, Sälen och Lysekil


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Betala av skulder
Köpa en bil som fungerar
Byta jobb
Flytta till ett hus
Investera till mina barn


Personer du vill veta mer om?
Ja, den som läser det här får gärna svara på frågorna om dem vill. Glöm bara inte att kommentera det här så jag vet att du har svarat!


Inga kommentarer: